سماسما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

سما عسل مامان و بابا

اولین مروارید

1390/5/23 23:51
نویسنده : مامان فرزانه
219 بازدید
اشتراک گذاری

خــــــــــــدایا شکر از این فرشته ای که به ما دادی

تـــــــوجه                         تـــــــــوجه

در این تاریخ ١٧/٥/٩٠ شش ماه بیست یک روزگی سما گلی

اولین مرواریدشششش زد بیرون منظورم دندونه

یه روز صبح داشتم بهت شیر میدادم وقتی شیرت تموم شد

تو دهنت نگاه کردم دیدم ااااااا یه هو دندون در اوردی خیلی

 خوشحال شدم نیش زده بود ولی من دقت نکرده بودم

قوربون دندونت عزیزم رفتمو زودی به بابای گفتم اونم مثل

 من خوشحال شد حالا هی مامانو گاز بگیر باشه چقدرم تیزه هه هه هه

                                      niniweblog.com

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مژگان
24 مرداد 90 0:55
خوب کاری میکنی خاله جون تا میتونی گاز بگیر خیلی حال میده جیگرتو بخورم با دندونت . فکر کنم خیلی خوشگل شدی عزیـــــــــــزم
سحر
30 مرداد 90 12:09
ای جان سما جون تا میتونی گاز بگیر انقد حال میده اصلا نگران فرزانه جون نباش مطمئنا خوشش میاد