سماسما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

سما عسل مامان و بابا

6ماه گذشت

1390/4/28 12:39
نویسنده : مامان فرزانه
238 بازدید
اشتراک گذاری

واکسن شش ماهگی سما خانومniniweblog.com

دیروز با بابای رفتیم واکسن خانومی بزنیم از اونجای که استرس

من خیلی میترسیدم بابای هم باهامون اومد که اگه تو

گریه کردی بغلت کنه الهی مامان فدات بشه که خیلی

درد کشید واکسن اولی که زد تو پات  خیلی گریه کردی

دومی که میخواست بزنه نمیزاشتی نگاه مامان میکردی

گریه میکردی الهی بمیرم پاتو به زور صاف نگه داشتم

تا برات زد اما دیگه راحت شدی تا پایان یک سالگی واکسن نداری

اما هنوز تب داری خیلی گریه میکنی اون دوتا واکسن قبلی

 اصلا اذیت نکردی زودم خوب شدی ولی این نه واقعا قولللللل شش ماهگی بود واکسن بدبدبد

پای دخملمو اوف کردگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ATeNa
28 تیر 90 12:36
سلام عزیزم نی نی نازی داری به وبلاگ من سر بزن اگه خوشت اومد و مايل به تبادل لينک بودي من رو به اسم : پسمله فینگیلی لينک کن بعد به من از توي قسمت نظرات وبلاگم خبر بده ، لينک سايتتو بزار و بگو به چه اسمي لينکت کنم از آشناييت خوشحال شدم منتظرتم فعلا باباي
سحر
28 تیر 90 13:22
سما کوشولو ایشالا زود زود خوب شی با اجازه لینکیدمت به ما سر بزن